مدیر منطقه چهار شهرداری یزد گفت: با هدف رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته و توجه ویژه به ارتقای سلامت اجتماعی، عملیات اجرایی بهسازی و احیای جاده سلامت حاشیه مسیر راه آهن با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰ 30 December 2023
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید ابوالفضل کشفی گفت: با تاکید شهردار یزد و پیگیری های صورت گرفته، عملیات بهسازی و احیای جاده سلامت در محله پردیسان (عسکریه)، حاشیه ریل قطار، با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال آغاز شد.
وی متراژ تقریبی این پروژه را ۷ هزار مترمربع بیان کرد که در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی تا پایان امسال به اتمام می رسد.
مدیر منطقه چهار شهرداری یزد تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه شامل نخاله برداری، خاکبرداری، جدول گذاری، زیرسازی و اجرای موزائیک است. 
کشفی هدف از اجرای این پروژه‌ را رسیدگی بیشتر به مناطق کمتر توسعه یافته حاشیه شهر که نیاز بیشتری به فضای سبز و اماکن ورزشی دارند، بیان کرد و گفت: آغاز این حرکت، منشأ رسیدگی به دیگر درخواست های اهالی این محله خواهد بود.
گفتنی است: در سال گذشته با هدف آسودگی و آسایش اهالی محله پردیسان (عسکریه) ۵ هزار مترمربع روکش آسفالت انجام شده و از محل بودجه بازآفرینی شهری ۴۰ میلیارد ریال برای حصارکشی حاشیه ریل قطار و ۱۲ میلیارد ریال نخاله برداری و خاکبرداری در این محله صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار